Elvira rapporterar!!!

Hejsan, svejsan!!!

Ja natten har varit lugn och sansad från mitt håll, men mama har varit uppe o sprungit på toaletten ett par gånger. Hon skulle allvarligt testa detta med blöja. Bara släppa på kisset och allt är frid o fröjd.

Det är en dag kvar tills vi flyttar nu, mama har varit lite väl hispig den senaste tiden. Papa tycker inte det är kul att mama blir så hispig över nåt hon igentligen inte kan styra över. Papa är bara cool lugn och slappar!!!!

Dagens ord är äkka eller äska och det mina damer o herrar betyder..... ÄLSKA. Mama tjatar alltid om att hon älskar mig o älskar papa o älskar här o älskar där, så nu sa jag det och då blev hon äntligen tyst!

JAg vaknade i morse så låg mama jämte mig och så gick jag upp och letade efter papa. Han bottade tänderna och jag sa HEEEEJ PAPA, då blev han glad!!

Ok då, kör vi igång med dagen, Inga hämtar mig, i ska till ÖF i kyrkan.

Seee ya later

Over and out

Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0