Elvira rapporterar om inte alls nåt viktigt

Man kanske har dagar där man inte riktigt är så pigg som andra dagar och idag har jag en sån dag. Jag kan ju inte prata och kan därför inte tala om för mama vad det är som är fel.
Mama tror att det tänderna i överkäken som är på G, men det blir väl bättre skulle jag tro.

Igår var papa seg på morgonen och han hade jättesvårt att ta sig ur sängen. Mama o jag försökte verkligen att sparka honom ur sängen. Men ibland är han så mkt starkare än både mig o mama.

Vi åkte till nässjö och lekte lite med Eddie Milton Wincent Adam Tyra och Alfons, det var trevligt att träffa lite andra barn även om jag var trött.

Detta var igår och nu är det idag och jag är mkt piggare.

Jag har sovit en lång stund och ätit, sånt blir man glad av. Man blir iof glas för mkt. Gladast är jag nog när papa är hemma. Han är liksom lite av den bästa. Han busar med mig hela tiden. Mama me, men inte lika mkt.

Snart är det helg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0