Elvira rapporterar om 10 månads besiktning!

Det finns ingen som stökar ner så mkt som jag gör säger mama. Kan detta vara möjligt. Jag eller mama ska försöka bevisa detta för er nångång. Hon sa hon städade i helgen och när vi la oss hade jag ju självklart spridit ut mina grejer på golvet. Det är ju såååå mkt lättare att hitta dom då. Men mama verkar inte förstå det. Jag gör som papa gör med sina kläder. Fast ärligt så verkar papa INTE hitta dom när han lagt dom lite varstans på golvet.

Vad är golven till för?

Igår var ja o mama på BVC. Det var dax ¨för 10 månaders check up:
Utsidan var lite skrovlig, så farfar, med lite vax så blir den som ny igen.
Insidan PERFECT.
Gasen, ingaproblem. Utsläpp, det normala.
Extra tillbehör? JA!
Klappa, Peka, Gå, Vinka och Pussas. Så det var toppen.

Vikten låg runt 10 135 (k)g och längd en si sådär 73 (c)m

För er nu som undrar vad jag drar för stl, så är det 80, MEN mama köper 86, det är ju lite konstigt ibland och bättre det är för stort än för litet.

 Det fanns den supersöt badräkt på www.ahlens.se

MEEE like!

Nähä, ska väl förbereda mig inför vad dagen har att erbjuda. Jag försökte att få följa med papa till jobbet idag, jag skulle kunna ställa upp som vittnes stöd, nåt jag skulle klara av galant. Men inte idag sa han. Sen när jag blivit lite större. DÅ SKA JAG FÅ FÖLJA MED PAPA TILL JOBBET.

ÖF Idag för sista gången i denna grupp, sen blir det allgrupp med massa barn och det är ju inte lika kul. Jag är ju äldst idag, så man vill ju vara extra fin. Ska ha på mig: I love DAD tröjan....... den är bara sååå fiiin.

Puss på er alla

Over and out

Nyckelpigan!!!   ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0