Fötti grader..........

Jag måste ha haft det inatt, jag väkte mama o sa att jag var törstig o lite hungrig. JAg fick lite välling o lite päron mer och alvedon tror jag.

Somnade gott jämte mama igen. Ahhhhh det är det apselut bästa som någonsin finns att sova jämte mama o papa. Man kan liksom bre ut sig på ett helt annat sätt. Sparka papa lite i ryggen, kolla mamas tänder, klappa dom
 lite hårt så dom vaknar. JA ni man kan göra så mkt när man får sova imellan dom.

Jag har varit sjuk i tre dagar nu och det tycker jag räcker gott o väl, nu vill ja bli frisk. Mama säger att det är papas fel. Han sa "om du bara kunde vara lite sjuk, du är ju så mysig då" TJi fick han. Nu är jag sjuk med måtta kan jag säga. Kanske mama ska åka till sjukhuset med mig. Men det behövs nog inte. Men om mama skulle bestämma så skulle vi bo där tills jag blev frisk.

Det har ju inte hänt så mkt denna vecka då eftersom jag har feber, men snart ska papa till Barcelona o köpa Zlatan. Då ska mama o jag vara hos mormor o morfar i nästan två veckor. Det ska bli så kul.
Min morbror tar studenten och vi har köpt nåt superfint till honom, jag kan ge er en ledtråd....NR 9 & maximilliam, det är allt jag kan säga, plus att den var SUPER dyr oxå   ;o)

Faster som tar studenten kommer att få nåt fint hon me, hon har ju iofs Johannes men skulle det vara på väg utför kan jag  köpa Chavi till henne, han är så söt och sen har han nog lite mer pengar än JOhannes oxå. Senast jag kollade så betalade inte IBF tranås den bästa spelarlönen, men jag ska ta mig ett snack med deras tränare (som råkar vara min morbror P) att mer saft till killarna................ eller hur Johannes!

Komplicerad familj, kanse men jag ska reda ut den åt er.

Papa A, hans papa (min farfar) Jan och Gfarmor Britta är Jans mama. Gfarmor har en bror som bor i göteborg som heter Berne o hans Fru heter Karin, dom fixade mamas o papas första lägenhet i gbg...Tack!

Farmor Helen har 4a barn, min papa, Farbror Patrik, Farbror Anton och Faster Sara som tar studenten.
Farbror P flickvän heter Jill och dom har en hund som heter Samba
Farbror A flickvän heter Sara
Faster S pojkvän heter Johannes som spelar innebandy i min Morbror P´s Lag.
Farmor har en papa (min gammelmorfar) Som heter Evert som har en brutta som heter Marianne. Farmor har en snubbe som heter Tomas och är guldsmed ni hittar honom här, han är super duktig 
http://www.tomasandreae.se/ .

Jag tror det var hela Papas släkt.

Här kommer mamas......... den är stor.

Mormor Susan och Morfar Tomas har 6 barn och just nu 4 bonusbarn.
Morbror Patrik vars flickvän heter Lisa och är supersöt och Personlig tränare om ni behöver hjälp.
Mama
Moster Fidelie som har en pojkvän som heter Claes dom har 2 barn, mina kusiner som heter Thea 3 år o Rufus 1,5 år. En hund som heter Eira o några katter......
Morbro Ludde..... han ä inte klok, han tar studenten i år.
Moster Melisa och hennes pojkvänn heter Klänning, nej ja menar Henning och han är lite klokig  ;o)
Morbror Ozborne, han är mormors favvo säger mama!?!?!?! Men jag vet inte, det känns som om det är jag!
Sen är det 4a bonusbarn, söta som få.

Morfars mamao papa heter Birgit o Karl-Arne dom är mina gammelfarmor o farfar, samma som Britta o Evert.

Jag hoppas att ni har fått lite klarhet i min komplexa släkt en sak är iaf säker, det är den bästa.......

Over and out

Elvira

Kommentarer
Postat av: Lisa

Morbror Patrik och Lisa ska snart få kattbebisar - vill du ha en?

2010-05-20 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0