Elvira rapporterar om veckopeng.

Ja ni som alla barn här i världen så har jag veckopeng. Det ska inte vara mer än rätt tycker jag.
Men denna vecka så efterskänker jag min peng till papa. Bilen gick sönder och det kostade mkt så det är ju liksom inte mer än rätt att jag drar mitt strå till stacken.

Mama däremot lever som hon vore miljonär........... tycker hon oxå ska skänka papa 20:-

Farmor o PlastFarfar har varit här idag och jag fick ett par SUPER snygga Jeans, mina första och en Jeans Jacka. Jackan är lite stor än men jeansen passar Perfect. Jag är så super snygg i dom.

Tack Massor farmor och hoppas att det inte tar för lång tid innan vi ses igen.

Kram alla

Over and out Elvira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0