Elvira rapporterar om lite krasslig!

Jo det är sant igen, jag har feber. Jag är ju inte direkt dödsjuk, men sjuk är jag. Mama har ringt till doktorn så han ska få titta på mig, men han ringer inte tillbaka. Vad är det för typer igentligen.........?

Dagens sjukvård vad är det med den??????


Nåja, ni ska nog se att vi kommer ner till doktorn idag iaf. Det tråkiga med att man har feber på tisdagen är att man inte kan gå på öppnaförskolan. Jag tycker inte det är så farligt, men mama hade velat komma iväg o leka lite. Hon är bra barnslig hon.

Jaha, sova kan man göra, men inte om man inte vill. Som inatt så har jag inte sovit alls mkt, jag har klängt på mama och sovit på henne. Hon eenvisas med att väcka mig sen o flytta på mig då får hon skylla sig själv.

Nähä..... vi väntar fortfarande samtal......... dumma doktorn!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0