Elvira rapporterar om lampan i taket.

Farfar o g.farmor var här o tog hand om mig när mama o papa var på handledar utbildning. Jag lärde mig då att peka på lampan i taket i storarummet och nu gör jag det hela tiden. Mama försöker att få mig förstå att det är inte fint att peka. O papa säger PEKA PÅ!

Jag är pigg nu, men natten jag var som sämst så höll jag vaken mama hela, ja nästa hela natten och papa såg jag inte skymten av. Han hade nog flyttat då. Men alltså jag var dåligt trots vad mama säger. Hon säger att jag är som papa. Lika sjuka av 38 graders feber. Ring akuuten meddesamma..........

Så nu är det helg och vi ska visst inte göra nåt, mama tycker att vi ska sova och jag tycker självklart att vi ska ut i naturen och leta skatter. Det kanske blir så att vi går en säng i skogen.

Nåja, ska sova nu, ha det gött alla därute.

Over and out
Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0