Elvira rapporterar om kräks

Ja ni vad ska jag förtälja er om helgen?

Jag SKULLE ha badat i lördags med icke sa nicke, jag la en enorm spya i bilen innan vi skulle in. Så det var bara att vända o åka hem igen.
Igår när mama hade envisat sig att ge mig lite gröt fast jag inte ville ha så kom en spya till.
Mama blev lite ledsen när jag inte äter så idag har jag faktist ätit lite utan att kräkas.

Ni som undrar om mama inte ringt sjukhuset så kan jag säga, att det har hon gjort och jag har en förkylning i tarmen. Jag fiser inte jag nyser. Konstigt eller hur?

Men bilder blir det inte gott om när den stora datorn inte är igång. Ska se om jag kan fixa nån bild hit så ni ser vad fint jag växer o frodas.

Over and out

Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0