Elvira rapporterara om studenten

Denna helgen har min morbror och faster tagit studenten. Det har varit roligt att träffa alla människor och bara prata. Eller jag pratade inte så mkt, jag lekte mest och bara tog det lugnt.

Igår var det morbror som slutade skolan i linköping och vi var nästan 40 personer här på kvällen. Det var ett himmla liv på dom vuxna, tur att min papa kom hem så jag kunde klättra på honom när han låg på golvet och tittade på fotboll. Min papa är den bästa att klättra på!

Idag gick vi till Holaveden och tittade på faster Sara som sprang ut med sin klass o kastade mössan i luften. Funderade på att ta den, men mama tycker att vi kan vänta 18 år innan jag tar studenten. Håller helt me!

Träffade gammelmorfar o marianne för första gången och gav dom en söt blick.

Fick en ny lekkamrat oxå, hon satt i saccosäcken och jag fick sitta jämte, jag vet inte vad hon heter men hon fick en puss av mig när vi skulle åka. Jag gav farmor en oxå, för husfridens skull.

Nåja nu ska jag sova för imon ska vi till stugan och hälsa på farmor birgit  o farfar karlarne dom har fyllt 79 år denna veckan.

Jag ska sen stanna hos mormor o morfar tills fredag för mama ska jobba. Det ska bli asa kul
FF

Over and out

Elvira

Det kommer bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0