Elvira rapporterar

ONsdag redan och jag eller vi, mama o jag ska till mormor o morfar imon. Vi ska stanna där i nästan två veckor. Vad ska papa göra då?

JO ni på lördag så ska han till Barca och kolla på nån fotbollsmatch med killarna i basketen. Dom ska ha riktigt roligt. Mama är ju lite avundsjuk, men jag ska hålla låda för mama under tiden.

Sen när han kommer hem så nästa dag ska han åka på advokatkurs i sthlm. Ja ni om ni inte visste så är min papa nästan advokat. HAn burar in alla bovar, eller kanske inte, men han försvarar iaf dom som är ledsna.

Det blir ju student nästa vecka med, morbror ludde o faster sara. Dom är stora nu och ska börja jobba sen gifta sig o skaffa barn. Jag önskar ju mig lite mer kusiner.

Idag ska vi ner till staden o köpa ett par nya tights till mama, dom hon hade igår gick sönder.

Have a nice day

Over and out

Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0