Nej Gud det blev fel!



Du skulle hjälpa mig och det gjorde du men mama då? Du gjorde ju HELT fel! Du gav henne feber o halsont och massa besvär........ inte shysst!

Nå iaf, midsommar spenderade vi på
www.liseberg.se med nästan hela familjen Johnsson, det var bara Patrik o lisa som fattades.
Jag fick aldrig åka nåt men jag hade roligt med papa o morfar under tiden. Mama däremot slängde sig ut bland karuseller och åkte massa, jag tror hennes favoorit var farfarsbilarna.

Vi sov på Barken Viking vid gbg´s hamn, en mysig båt som dom gjort till ett hotell. Det var inte så lätt att gå rakt, men jag sov som en ängel.

Vi kom hem på lördagen då sov jag en lång stund. Sen åkte vi o hämtade Enzo, han hade saknat oss massa. Han hade jätteont i sina tassar för han hade sprungit på nåt konstigt grus, men liksom hallå....... sååå gräs!

Han fick bada och papa lät mig känna på vattnet oxå ni kan inte fatta hur skönt det var. Typ as varmt, så jag fick me bada.......




alltså ni ser ju hur mkt jag älskar det!!!

Idag blir det lite ditten o datten.

Ha ni alla en skön måndag, för det ska jag ha.

Over and out Elvira

By the way, bara 9 dgr kvar tills jag fyller 1år


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bara och bara! :)

2010-06-28 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0