Elvira rapporterar om helgen

Fredag kl 16:00 eller ett par minuter över och min mama kliver in genom dörren. Det var ju så länge sen jag såg henne kändes det som.
Var lite avvaktande först, men sen kramades jag, åhhhh vad jag har saknat henne mkt och papa me.
Det är skönt att vara hemma nu.
Nu är det jag o Enzo igen, tror att han har saknat mig, han såg lite avmagrad ut. Han saknar säkert maten jag slänger på golvet.

sovit har jag inte gjort alltför bra, vökt mama o papa mkt.

Igår var vi på Monkey Town och det var SUPER kul, ifall det är nån som vill komma hit o leka med mig nångång så kan vi åka dit.

Iaf så är det ju snart min födelsedag och vad ska man önska sig?

Det kommer två bilder här på mörk o ljus.



This is the dark side



The Bright side....

Nåja idag vet jag inte vad som händer, kanske ska träffa farfar, men jag vet inte för han är så busig.

Over and out

Elvira


Kommentarer
Postat av: hattmästarn

gulli gull

2010-06-20 @ 11:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0