Elvira rapporterar om gnäll o sömn

Jag har sen jag kom hem från mormor o morfar inte sovit så bra och nu dom senaste nätterna så har jag haft lite feber vilket i sin tur resulterar i att jag inte sover som jag ska.
Mama har varit väldigt tålmodig med mitt gnäll och burit mig och sjungit för mig. Jag är ändå inte riktigt nöjd. Så mama behöver tips på vad hon kan göra för att jag ska bli nöjd.
Hon saknar sin glada lilla flicka.

Ikväll ska vi till sjön med Enzo så han får bada o ska ha med oss picknic, det ska bli så mysigt o kul äre nån som vill henka så är det bara att höra av er, vi drar vid 17 tiden.



Här badar Enzo, visst ser det inbjudande ut.

 

o här är jag arg som jag är nu på dagarna, inte så kul.

Ha ni alla en solig dag, för det har vi!"

Over and out

Elvira


Kommentarer
Postat av: Malin

Har hon fått alla tänder?

Kindtänderna gör de flesta barn riktigt gnälliga.

2010-06-22 @ 17:22:58
URL: http://mammigranten.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0