Elvira rapporterar om glass i stora lass

Nu ni mina vänner är det bara 16 DAGAR KVAR tills jag fyller 1 ÅR och vilket kalas det ska bli sen. Mormor, morfar, farmor, farfar och kanske några till.
Min mama har lovat mig att när jag fyller 4a så ska jag få ha kalas på monkey town, fatta vilken tur man har.

Annars så var vi en snabbis i tranås igår och då var vi o fikade hos farfar.
Först så fick vu mazariner o kokoskaka, men det var inte så gott, sen ......... tadaaaam kommer han med glassen. Jag fick en alldeles egen. En Solero Ananas, OJ OJ OJ va god den va. Dom andra fick en Magnum Gold.
Men iaf så fick jag mamas glass sen och då såg det ut så här........



Vare gott eller vare gott....... fick tillome duscha av mig sen för jag hade glass i hela håret.

Sen bar det tillbaka hemmåt och då passade jag på att sova en sväng i bilen, mama me.

Over and out

Elvira (som snart blir 1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0