Elvira rapporterar om död o födelsedag!

Förrutom att det är exact en vecka kvar tills jag fyller 1 år så har jag en tråkig nyhet att berätta för er idag.

Enzos papa Faxe hade dött inatt, bara sådär. Det är ju såååå tråkigt och jag, mama, papa o Enzo skickar massa kramar till dom.


Här är en bild från valpträffen som faxes matte o husse fixade!


Men nu tillbaka till min födelsedag. Den kommer att firas likt kronprinsessebrölloppet med pompa o ståt. Tv sändningar från tidig morgon till sen kväll.

Vad ska jag önska mig?

Många kommer att ställa den frågan och jag undrar då, vad behöver jag?
Igentligen behöver jag inget, jag har ju allt, en mama en pappa o en hund. Ja det skulle väl vara en Katt isf men jag får ingen sån av papa för han vill inte ha nåt mer djur.............. dumma papa!

Är det nån som vill komma på onsdagen o äta tårta så finns det möjlighet till det. Mama har tårta hela dagen och Sandra o Theo kommer säkert o äter tårta.

Nej ni, ska på stan med mama o leta Burkini



Ha en toppen dag alla

Over and out!

Elvira

Ps ska knåpa ihop en önskelista snart DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0