Elvira rapporterar o presenter



Då ska vi se, leksakerna är numrerade så ni ska kunna se vem jag fick vad av.

En barnpool som inte är med på bilden fick jag av Faster Sara o Johannes och Farbror Anton med Sara, den är redan invigd och det var SUPER nice.

Pengar från G.Farmor Britgit o G Farfar Karl-Arne, som jag lagt i min spargris!!!

Nu kommer leksakerna i soffan.

1. Liten byrå med nyckelpigor, från mormor o morfar

2. Gåvagn, från  Farmor o platsfarfar

3. Gubbe på pinne, från Morbror Ozborne

4. Rosa tröja, från Sandra o Theo

5. Himmelsäng, från G Morfar Evert o Marianne

6. Hummla i trä, från Moster Melisa o Henning

7. Hello Kitty hink, från Rebecca med familj

8. Bobby Car, från Farfar o G Farmor Britta

9. Mätsticka, från Farbror Patrik o Anna, nej ja menar Lisa

10. Barbaskön ryggsäck, från Moster Fidde m familj

Tack Alla För Superfina Presenter

Det kan ju vara nåt eller nån jag glömt, så förlåt isf.

Ha en supervarm Tisdag

Over And Out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0