Elvira rapporterar

Det är tisdag idag vilket innebär att IMON smäller det.
Ända fram tills Lördag ska det firas.

jag är hur spänd o förväntansfull som man kan bli, svårt att äta och sova för imon. Jag förväntar mig en massa födelsedagspresenter och massor me tårta. Sandra o Theo ska komma o hälsa på o äta tårta imon.
Kanske nånmer som vill komma o äta tårta då är ni välkomna. Bara att ringa o säg det magiska ordet "kaffe o Tårta".

Idag står det städa på schemat och då är det ju tur att det inte är så varmt + att det blåser lite.

Jag kommer att lägga upp alla födelsedagspresenter här på bloggen så ni får se dem.

Nej ni nu måste jag hjälpa mama stöka........ nej jag menar städa......

OVer and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0