Elvira rapporterar om sommarvärme o knott!

Mama o jag var uppe hos min dagmama igår o hälsade på. Hon bor i ett hus inte alls långt ifrån oss. Man ska bara upp för den jä*la backen som mama sa, så är man framme!
Hon hade ett lekrum med MASSA leksaker, så det ska nog bli riktigt roligt. Hon hade även en STOR trädgård med gunga o rutchkana o massa annat. Inga heter hon o är super snäll!

När vi hade varit där så var jag ju tvungen att sova en stund medans mama tog hand om tvätten. Det blev ett par timmar iaf.

Papa kom hem o då hade dom bestämt att vi skulle åka o bada. Jag hade visst tjatat om det sa mama, men i verkligheten så var det mama som ville.
Vi packade in oss i bilen och så bar det av.
Det var inte lika varmt ute som det varit på dagen men i vattnet var det varmt. Mama tog på mig baddräkten så fick jag sitta där i vattenbrynet och leka med stenar, det finns gott om stenar.
Papa busade med Enzo o mama stod o tittade på mig.

MAMA badade inte, men papa gjorde det. Mama är konstig.
När jag hade badat färdigt och fått kläder på mig igen så attacerades vi av MASSOR med knott, fatta. Alltså det var säkert miljoner, så mama o jag satte oss i bilen, för att ta skydd.

Invasion of the knotts......now on DVD......... tihi!

Nåja idag är det fredag och bara 5 dagar kvar tills jag fyller 1 år........ yehaaaaa!

Over and Out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0