Elvira rapporterar om saker som händer

Det var visst några dagar sen jag skrev nu, men det händer så mkt saker att tiden inte riktigt räcker till.

I helgen har vi haft besök av Johan, Julia, Johanna, o Emil. Papa o Johan var på Eddies sven6a så vi spenderade lördagen med Hanna, Julia o Emil.
VI var på stan först o kollade runt, hände i så mkt där. Emil sov o jag var vaken. Jag sov en stund när vi kom hem sen. Då var Emil vaken.

Han slog mig i huvudet jättehårt så jag började gråta, mama sa att pojkar gör så när som tycker om en tjej, men jag sa till emil att jag är inte intreserad.
Vi gick till lekparken sen och det var jättekul, ni kan inte ana vilken frihet det är att ta sig fram i gå runt runt det är.
Mama tog kort....



Här står Julia högt uppe i lekparken!



Jag passade på att åka rutchkana........



O Emil posade i sanden

Ni ser helgen har varit super.

Over and out

Vira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0