Elvira rapporterar om lite allt möjligt!

Gomorron på er alla pigga o glada.

Natten har väl varit sådär, jag fick en massa feber av sprutorna som jag fick i benet igår så jag har haft lite svårt att sova. Har fått ligga närma papa o sparka honom i ryggen och det är ju alltid uppskattat.

Glömde berätta om att i måndags började min mama jobba och tro ni att det var skönt att slippa hennes eviga tjat och bara leka en massa med papa.
På kvällen så gick vi till Sandra Theo o Andreas och åt massa god plockmat. Jag fick potatissallad, kycklig o vitlöksbröd som var SUPER gott. Till efterrätt blev det smet med grädde o jordgubbar. Mums filli babba........

Igårkväll var vi ute o tog oss ett dopp och det var skönt, väldans avsvalkande. Det blev fika på stranden med mer o vattenmelon.......mmmmmm

Jo ni mina vänner, min 4e tand på i underkäken visar sig nu...... tjohooooo jag blir inte tannalös.



Idag ska jag på papafika med en av papas basket kompisar och mama ska jobba.

I helgen blire Lager 157


Over and out
Vira


Kommentarer
Postat av: patte

snart kommer farbror patrik och jill att hälsa på dig!

2010-07-22 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0