Elvira rapporterar om helgen

Det är fredag idag o vi ska åka hem till mormor o morfar för att ha mitt kalas där. Det blir massor av folk som kommer för att fira mig.
Kanske för att jag är bäst!

Igår så var mama o jag på stan på kvällen med Sandra o letade klänning till mama som hon ska ha på sig på Eddies bröllop. Hon köpte en som hon inte är helt 100 på, men vi får se.

Innan vi åker idag så ska mama o jag leta nappar, alla mina är försvunna och jag vet inte vem det är som tar dom. Tror att det kan vara Enzo som tuttar lite i smyg när vi inte är hemma.

Ha en bra helg allihopa, det kommer att uppdateras på söndag med bilder och presenter jag fått när jag fyllt 1.

Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0