Elvira rapporterar om bad med Taikon

När vi var hemma hos mormor o morfar o firade min födelsedag i söndags så var det SUPER varmt.
Men efter kalaset så åkte vi o badade, ska jag räkna upp alla?

ok

Jag mama papa farfar morfar mormor patrik lisa fidde classe thea rufus ludde ozborne melisa henning matilda johannes viktoria hampus o william

Hoppas att jag inte glömde nån nu och mama tog lite bilder med mobilen på hela familjen

Här kommer det bilder

     





   

Det tråkiga var att vi hejade på Ludde, men när han hade svingat runt Patrik o fått honom över sig så fanns det inte en chans att få bort honom, Nästa gång Ludde!!!







  

Så då var det klart!

Idag ska mama o jag städa och rensa lite, hon tycker att vi har alldeles för mkt grejer i en för liten lägenhet.

Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0