Elvira rapporterar om 1

Snart snart snart är det min birthday. Kan ni fatta att det var ett år sen mama gick här med stor mage och önskade att jag skulle komma ut, nu önskar hon inget annat än att jag ska lärma mig plocka upp det jag river fram.
Säkert kommer ju det att hända.......... jag går då bara till papa o gråter lite pussar honom o säger "Jag älskar dig" så fixar han en städerska........ HA mama!

Vad önskar jag mig, jag vet inte riktigt.

Vet inte ni heller köp ett presentkort på nån klädesaffär, för vintern kommer ju sen o jag behöver vinter kläder och snart lite gummistövlar. O sen måste jag väl ha en buffert till allt som jag kommer ta sönder. Man måste ju ta ansvar för sånt vet ni.


Nåja, tänk tänk tänk.........

www.hiko.se har dom massa bra leksaker.

Jag kan lista mina favvoleksaker nu så kan ni själva fundera ut nåt.

1. Gåvagnen

2. Papas gamla Visa kort

3. Alla skor

4. Papper o lappar o alla dess former

5. Telefon

6. Maskinen som man leker med som låter o spelar när man trycker

Ja ni ge mig ett SKOHO, en PLÅNBOK o Lite Batterier så klarar jag mig!   ;o)

Over and out

Elvira

PS Jag kom på det, en STÄDERSKA.......... min apseluta högsta önskan! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0