Elvira rapporterar om 1 årsdagen!




Först låg jag o sov på morgonen när mama kom in med frukost (välling) på sängen och paket. Jag hade lite svårt att vakna, allt finns på film.



Jag fick den fina o sommriga klänningen på mig för Theo o Sandra skulle komma o äta tårta.
Theo hade med sig ett paket till mig, det kommer bild på det sen när jag gör ett kollage med alla presenter. Han hade ritat kortet själv, det var SUPER fint.



Mama tog fram tårtan som jag skulle blåsa ut ljuset på...



Farfar kom sen på kvällen och då åkte vi med kaffe o macka till västersjön o badade lite.



O jag kan gå nu, eller det har jag kunnat ett tag, men nu går jag hellre än kryper.....de ni!



Så tack alla för alla gratulationer och ha en superdag o en skön vecka.



Over and out

1 åringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0