Elvira rapporterar

Igår skulle mina kusiner komma till mig, men det blev inte så
Dom var på sjukhuset med Theas tå.
Han har haft ont o lite besvär
Dom hittade en glasbit där
Den ska på torsdag plockas ut
Då hoppas jag att det onda tar slut......

Så istället åkte vi ner på stan och handlade ett gymkort till mama på
www.friskisosvettis.se Jag somnade när hon stod där o betalade. Kände att det kanske inte var nåt för mig. Massa svettiga människor i ett rum. Hua mig, tacka vet jag fruktpuré som jag kan njuta av utan att känna nåt........ orättvist för mama kanske. Men det får hon ta.

Själv så är jag förkyld och papa tjatar hela tiden om att jag är Syylter, han är knasig han.

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat, har inte frågat, men jag tror att vi ska ut och gå en sväng med vovven.

Nej ni nu ska jag äta gröt.......

Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0