Elvira rapporterar om sin sura mama!!!

Mama är irrirterad nästan hela tiden nu. Hon säger att det beror på lägenheten, att det ser ut som det gör. Papa försöker muntra upp henne genom att säga "Men älskling, det är ju bara matriella döda ting!"
Det verkar dock inte funka så bra, för hon går här o muttrar lite.

Kan jag då som är så underbart söt hjälpa henne att bli gladare? Kanske det, jag pratade lite med henne i morse om att jag vill ha nya gardiner i mitt rum och ett fint överkast. Blev inte så lyckat det heller. Hon såg bara ännu surare ut.
Inte på mig, utan på jobbet där hon jobbar extra, hade inte gett henne nån lön. Oj oj oj, kanske jag o papa ska ta in på hotell några dagar så hon kan lugna ner sig. Ska nog be papa säga
"Men älskling det är ju bara pengar, du har ju oss!"

Mama, ryck upp dig.

Idag snöar det och det verkar inte mama heller tycka om....... oj oj oj, vilken tjurig mama jag har. Tror jag ska sova en stund, så man slipper gnället. Har nog hellre en sjuk papa än en gnällig mama!!!!!

Här är iaf lite bilder
Over and out

Elvira



Söta jag med en strumpa



Min mamas otroliga kännsla för färg o inredning!!!! Nu blir hon nog surast av dom alla!



Den gamla halltapeten.... mkt snygg.

Nåja, vi kanske ses senare, när mama är gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0