Elvira rapporterar om sin sjuka papa!

Ja fast det började med att jag blev sjuk igår, jag kräktes 2 gånger sen var det bra med det. Blev väldans lös i magen oxå. Sen var det mamas tur. Inatt var hon uppe o kräktes 2 gånger och sen var det bra med det. Hon blev piggare på morgonen så hon kunde göra lite frukost till mig o kissa enzo.

Nu kommer vi till den sjukaste. När mama under natten sovit i soffan har ju papa tagit hand om mig. På morgonen hör jag hur han o mama ligger o pratar med varandra i olika rum att papa minsann oxå hade ont i magen. Mama sa att hon inte hade haft ont i magen, bara att hon kräkts o mått illa.
Papa ville ju inte vara sämre så han gick upp på toan och satte fingrarna i halsen och kräktes han oxå. Sen har han varit döende. Jag måste säga att det är jobbigt för en så liten flicka att se sin papa lida så.

Men nu sitter jag här o papa sitter i soffan något piggare så det finns hopp för honom oxå. Mama sa att han inte är sjukast, fast han tyckte att det var han visst. Han hade ju ont i kroppen oxå.

Stackars min papa!

Nåja, jag mår bra nu iaf, bara magen som ska rätta till sig.........

Puss

OVer and out

Elvira



Papa innan han blev sjuk........ stackarn......



Mama hoppar vid sjön

och så sist men inte minst, enzo......


Kommentarer
Postat av: Jill

Hej på er! :) haha så kul att ni är inne på bloggen och kikar.. och tack för de fina orden! är det en söt tollare ni har?? så fin, hur gammal är han? ha de gott.. putte hälsar nog tillbaka men han är iväg på träning nu :)

2010-01-26 @ 19:40:32
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0