Elvira rapporterar om lägenheten

Denna vecka är förändringens vecka. Vi ska äntligen få omtapetserat och det är så nice. Jag ska lägga ut lite bilder på före och efter men mama måste hjälpa mig att ta lite kort på våran så elegant inredda lägenhet. Speciellt så gillar jag tapeten i sovrummet och golvet i hallen o köket. Det är så 90-talet.
Fast igenltigen vet jag ju inte det då jag inte levde då. Men mama säger att det är sååååå nitti........!?!?!



Jag ska hjäpa mama att plocka iordning lite sen blir det en liten promenad då jag inte är så bra i magen. Men det kommer säkert att ordna sig det me.

Papa åkte och jobbade i morse, han kände sig bättre men dock lite seg. Min papa är världens starkaste......

Seee ya later.....

Over and out
Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0