Elvira rapporterar om helgen

Nu ska det äntligen bli av, vi ska fara till mormor o morfar ett par dagar för att dom ska tapetsera lägenheten. Mama är lite gladare nu. Det är ju alltid roligt att se mama glad. Synd bara att det är matriella saker som får henne att le!

Vi var på ÖF skolan på kyrkan igår och det var vad som behövdes, mama o jag var tvugna att komma ut lite och ha lite roligt. Hur kul det nu kan bli i kyrkan.



Mama ville åka till http://IKEA.se  en sväng men det ville inte papa, han insisterade på att vi skulle gå med enzo och så fick det bli. Dom hyrde en film på vägen, Transformers. Jag föstod inte riktigt handlingen. Det var bilar som åkte runt och bråkade, kollade inte så länge. 
Mama la mig sen, man blir trött av att vara jag ibland.

Så idag ska vi fika hos Sandra o Theo´det ska bli såå kul och sen imon bär det av bort från skiten.

Nåja, ha ni alla en bra helg och ta hand om varandra.

Kram
Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0