Elvira rapporterar om BVC Besöket



Morgonen började med att mama gick upp vid kvart i 6 för att åka o träna innan papa började jobba. Hon lyfte över mig till hennes säng innan hon gick. Det går inte med ord beskriva kännslan att sova i mamas säng.
Nåja när hon kom tillbaka en och en halv timme senare så sov både papa o jag fortfarande. Typiskt papa att ligga o dra sig så länge.
Jag vaknade vid 8 och fick frukost på sängen och det är mer än man kan säga att papa fick igår på sin födelsedag.

Vid 11 var vi på BVC för väg, mät och läkarbesök.
Jag väger nåt på 8700g och är 67,5 cm lång. Jag börjar bli stor tjej nu! Sen lyssnade läkaren på mitt hjärta och mina lungor. Allt såg super eller hördes bra iaf och jag sa att jag har fått en tand, men jag ville inte visa den.

Så mama o jag sov en stund när vi kom hem, mama gick ju upp tidigt och nu var hon trött som tusan. Mama vet inte hur länge vi sov, men jag väckte henne iaf så att jag skulle få komma upp nångång.
Jag fick lite banan och fil, tyckte väl att det var sådär. Bananen gillar jag ju lite mer nu iaf!

Så papa har vart hemma o vänt

O jag ska vila lite nu.

Over and out
Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0