Elvira rapporterar i bilder från Nyår!

Nyår började bra för oss, vi var ute och gick i det fina vintervädret. Upp till mormor o morfar för nyårsfika.



Vi kom till Moster o familj vid halv 6 och då var det dukat, så här fint.....


Sen klädde vi ut oss, jag var supersnällasötElvira



Mama var superläckrasnällaMama



Thea var supersötatjurThea



O sist men inte minst var Julia, supersnällasötaJulia.



Sen pratade jag lite med Thea, vi förstår varandra till tusen.



Emil och jag satt i hängde lite, vi är bra polare vi!



Sen fanns det inga mer intresanta kort.

Men jag hade iaf super kul och det hade mama med hälsar hon.

Nu blire frukost, sen ska jag föla med mama ner till stan o köpa träningskort........ det ska bli kul att se!

Pussen på bussen

Over and Out

Elvira

Ps. Detta kort tog vi igår på Theas kalas, blev lite bra så jag måste dela med mig. Hela familjen Samuelsson/Johnsson DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0