Elvira rapporterar från gåstolen!



Här ser ni mig, första svajande turen i gåstolen. Jag kan villigt erkänna att det kändes inte liksom hundra när hon satte mig däri och väntade sig resultat.
Så idag, eller rättare sagt igår såg det ute så här!



Ni ser ju själva framstegen som har gjorts på dessa månader. Jag blir inte bara mer stabil utan sötare oxå.

Det kanske känns som om jag skryter, men bildbevis finns faktist på när jag är riktigt söt.....



Morsan tyckte det var lite kallt inne så på med mössan. Nåja, det är faktist bara -2 grader här idag...... inte  innne, utan ute!

Vi ska gå med Vovven o kasta leksak.

Mama ska träna ikväll, jag ska nog fråga om jag får följa me!

Iaf så på söndag så är Papa borta HELA dagen om det är nån som vill hälsa på.......;o)

Over and out

 Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0