Elvira rapporterar att papa fyller år!



Detta är min papa, min papa som fyller år idag!

Jag ska berätta varför han är världens bästa papa!

1. Han kramar mig jämt
2. Han ger mig mat ibland
3. Han busar alltid med mig
4. Han tar hand om mig när jag är ledsen
5. Han leker med mig när jag vill
6. Han älskar mig massor (för det har jag hört dom säga i sängen på kvällarna, att dom har världens underbaraste unge. Dom ligger o viskar, MEN JAG HÖR!)
7. Han gråtade när jag föddes
8. Han skyddar mig mot allt ont
9. Han låter mig smaka på saker
10. Han är helt enkelt bäst (även att mama säger han är lat ibland!)

Grattis på födelsedagen papa, jag ÄLSKAR dig!

Din envisa dotter Elvira



Första bilden på Papa o mig



Papa o ja



Här sovde jag gott!



Papa o jag på dop



Papa o jag busar..... sist men inte minst Papa o jag när jag är arg på honom......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0