Elvira rapporterar 6 månader

Då var det på tiden och jag är äntligen 6 månader. Jag kan inte fatta att tiden gått så fort. Man skulle kunna tro att jag snart slutar skolan, men det gör jag inte. Jag fyller 6 månader.

Vad fick jag idag då kan man undra, jo ni........ INGENTING, men hallå jag fyller liksom bara 6 månader en gång i mitt liv och vad får man förrutom äcklig gröt........ inget.
Därför bestämmer jag Elvira att från o med nu är varje dag en speciell dag att fira. Så grattis alla ni ca nio miljoner svenskar som fyller idag.

Då kan man tro att vi gjort nåt speciellt idag, men nej inte det heller. Vi var ute en stund med hunden och han fick leta boll i snön, annars så har jag sovit och ätit gröt, som jag förövrigt inte alls tycker om.

Papa har jobbat hela dagen och han var hemma en snabbis innan han stack till nässjö för att spela basket. Vissa dagar ser man honom inte alls, andra går han mig på nerverna. Som igår, han var hemma hela dagen med mig och ärligt kan han bli lite jobbig när han ska busa hela tiden, men jag låter honom hållas. Jag saknar ju honom så mkt dom dagarna han inte är hemma.

Thea har varit på sjukhuset idag och dom skulle plocka ut en glasbit ur hennes tå som suttit där sen sommras, men dom hittade inte den. HALLÅÅÅÅÅ vad är det för sjukvård som inte hittar saker som man ska operera ut. Tänk liksom om man åker in och ska ta bort blindtarmen, så hittar dom den inte. Vi får hoppas att dom inte tar nån annan tarm då.

Nej ni mina vänner, nu ska jag vila lite, snart så kommer Kristin och ska sova här. Alltid kul med besök.

En bild på mig, 6 månader gammal......



Och så en när jag är tre månader....



Håret blir ljusare..... söt är jag iaf

Over and Out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0