Elvira rapporterar

Vad har jag att skriva idag?
Vi var på ÖF i kyrkan idag och jag var på ett toppen humör. Jag pratade och skrattade. Sen somnade jag under sångstunden. Men liksom HALLÅÅÅÅÅ, sång är sövande och så länge dom inte sjunger Iron Maiden så kommer jag fortsätta att somna.

Mama åt där så hon slapp laga mat när hon kom hem och det tror jag hon var glad för. JAg fick lite slottsgryta när vi kom hem och förvånad som mama var så åt jag några skedar utan att protestera. Det kanske släpper nu sa hon o gav mig en sked till.

Sen sov vi och det var sååå skönt. Mama som gått upp tidigt idag för att träna och jag behövde ju verkligen ta igen mig efter ÖF.

Vi var på match igår med papa. Hans lag mötte hans gamla lag, mama o jag delade upp oss så hon hejade på papas gamla lag och jag hejade på papas lag.
Det gamla laget vann och det var super jämt hela matchen, men Papas lag kom aldrig riktigt om.

Så nu ska jag bada.

Over and out Elvira




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0