Elvira rapporterar

Mama blev arg på mig inatt, kan jag klandra henne? Självklart, hon kan minsann ha dåligt sammvete!!!

Nu undrar ni säkert vad jag gjorde som fick henne att bli arg. Det enda jag kommer att säga är, jag vaken, mama trött!

Papa gick en långsväng med mig o enzo medans mama fixade iordning lite hemma. Jag sov nästan hela tiden, det var liksom inte mer än rätt när jag inte sovit så mkt inatt, för mama har hållt mig vaken.

Farfar och gamlefarmor Britta kom till oss sen. Vi fikade med massa gott och jag fick inget, som vanligt.
Farfar skulle köpa ett par byxor så vi åkte upp til A6, medans Britta stannade hemma med Enzo. Det var ju bra, så han slapp vara ensam, jag vet liksom hur mkt han hatar det.

Mama och jag gick på IKEA och där såg mama ett matbord till mormor o morfar som hon stod o hängde över hur länge som helst. Medans jag bara fick ligga i vagnen och inte göra nåt. Tillslut somnade jag, för det var liksom inte alls roligt.
Vaknade lagom tills vi skulle åka hem och då hade mama köpt en korg som jag ska ha alla mina leksaker i. För jag har visst så många. Mama sa att i morse så låg det leksaker överallt på vardagsrumsgolvet att man kunde tro det vart fest här igår.

När farfar o Britta åkt hem så följde jag o mama med honom till hans jobb en stund för han behövde visst göra nåt. Jag åt lite på miniräknaren och kollade så allt gick rätt till. Det var faktist himla kul att sitta där och titta på min papa Juristen jobba. Det roliga var att mama sa att han tillome visste vad han gjorde. Undra om mama har missat att papa nästan är advokat. Borde nog ta ett snack med henne.

Jag ska sova nu och mama hoppas att jag ska sova bättre än i natt, eller hon ber om det.

Imon blir det att hälsa på mormor o morfar.

Tills dess Over and out
Elvira



Shit va deppig jag ser ut att var här, ska se om jag hittar ett lite gladare.....



..... nej inte han, men han skrattar åt mig.....



.......blääääääääää


Kommentarer
Postat av: Jill

haha din blogg är ju riktigt underhållande!! :)

2010-01-10 @ 23:25:01
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0