Elvira rapporterar



Lördag idag och jag sov gott jämte mama på morgon kvisten. Jag är en morgon pigg människa och det kan jag inte hjälpa. Tråkigt bara att papa inte är det. Men han är rätt lugn iaf. Vi har det mysigt han och jag när mama inte är hemma.

Som i morse så åkte mama ner och tränade. Då passade jag på att umgås lite med papa. Han tyckte väl nån gång att jag skulle sova, men icke sa nicke jag var ju tvungen att vänta på mama.

Mama lagade gröt till mig när hon kom hem. Jag kan ärligt säga att det smakar lite godare nu. Mama blandade i lite smör så smaken blev lite annorlunda och då gick det så mkt bättre.

Papa stack iväg på match i Husqvarna och mama o jag vilade lite.
Vi gick en sväng med enzo senoch jag kan inte fatta vad mama tänkte med när hon begav sig upp i skogen med vagnen. Inte det bästa stället att gå på vid denna tipunkt på året. Stigen som var upptrampad kanske var 40-50 cm bred så det ena hjulet på vagnen hamnade utanför i snön. Det tar vanligtvis 20 minuter att gå, men idag tog det 40.

Nu så blir det bara lungt, papa kom hem och var lite arg för han hade inte fått spela nåt, så nu skulle han inte spela där mer, bara träna. Jag tyckte synd om honom så jag kramade honom massor. Dumma människor det finns. Min papa är ju bäst på basket.......... enl mig o mama iaf.

Nu blir det vil sen ska jag skrika lite till o öva min röst!

Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0