Elvirar rapporterar om veckan som varit

Jag tror helt ärligt att min mama skulle kunna flytta till IKEA. Hon har varit där två gånger förra veckan. Alltså jag blir smått tokig på henne.
Jag ser liksom inte tjusningen med att gå i en affär i fleeera timmar om man inte ska handla nåt? Mama hon är bra tokig hon.

Förra veckan var jag hemma hos mormor o morfar och det var en bra vecka. Mama såg trött ut hela tiden, men det gör hon ju jämt så det var inget nytt. Mormor o jag har hemlisar som ingen annan vet........ ssshhhhhhhh!

Alla tycker om mig hemma och vill krama mig, det tycker jag är super. Jag menar när mama o jag är ensama hemma får jag bara sitta i gåstolen och prata med mig själv. Liksom HALLLLÅÅÅÅ hur kul är det????

Moster fyllde år i onsdags så grattis till henne.
PÅ ONSDAG FYLLER MIN MAMA....... yehahhhhaaaa hon önskar sig ett IKEA!!!

Farfar o Gamlefarmor britta var här igår och åt lite tårta när papa hade fyllt år. Han fick ett par vinterbyxor, som var jättefina.
Sen åkte vi till IKEA....... igen!
Dom handlade en byrå och en spegel och jag fick en katt. JAg var lite glad, lite arg. Jag var ju trött oxå men hade svårt att sova i vagnen det är ju så mkt att hålla koll på hela tiden.
Väl hemma fick jag mat och ny blöja så jag blev tokglad. Papa o farfar började sätta ihop byrån, sen somnade jag. När jag vaknade en timma senare höll dom fortfarande på.......... ahhhhh snabbt går det.

Speglen åkte upp den oxå, med hjälp av uträkningar, ett måttband, ett vattenpass och min smarthet!!!!! ;o)

Så mama vill du
tacka några personer. Först å främst Mormor o morfar som Stod ut med OSS en vecka..... Puss!

Farfar för speglen och hjälpen och G.FarmorBritta för att hon håller Enzo sällskap....... puss på er!

Tack alla för att ni ställer upp på min alldeles för smarta papa och min smått dyssfunktionella mama......Kram!

Bilder Kommer

Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0