Elvira rapporterar

Sitter nu här med mama o har väkt henne tidigt för femte gången denna vecka. Det känns som om hon blir lite tjurig på mig, men jag kan ju liksom inte hjälpa det. Papa är ju uppe så varför kan inte jag vara det?

Hon sitter och sjunger Bryan Adams för mig, kan tyckas låta konstigt men jag älskar det. Sång och när jag blir kliad på ryggen ligger högt upp på min önskelista.

Mama säger att transformers oxå ligger högt........ vad det nu är!

Vi har inte gjort nåt speciellt i veckan då papa var sjuk så gick vi inte till ÖF för mama ville inte smitta dom små om vi nu gjorde det.
Vi åkte till mormor o morfar och hämtade mamas födelsedagspresent. Hon bjöd på lite tårta, men jag fick inte smaka..... lite grädde bara och hur kul är det? Mama fick en superfin bänk med stjärnor på som hon har innanför dörren nu. Av Hampus fick hon 12 pack med toapapper och det blev hon oxå glad för.

Det kommer en bild senare, allting var så mkt lättare med den lilla kameran.



Nåja, ska bädda och sjunga lite mer.

Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0