Elvira rapporterar om vistelsen hos mormor o morfar!

Det var några dagar den vi kom hit nu och jag har inte varit på topp. Fast jag är glad för det mesta. Men tänderna retas med mig hela tiden och det är lite jobbigt.
Mama säger att jag äter massa mkt bättre nu. Idag tex åt jag nästan en hel mosad banan. Fatta så gott det är. Jag ska verkligen försöka skärpa mig med maten nu........ eller?

Vi har inte gjort så mkt idag, rebeccca var här och fikade. Så sov mama o jag på em. Jag tror verkligen att mama behövde det. Hon har varit lite sur dom senaste dagarna. Hon sover inte så bra.

Papa den stackarn lever i ett hav av oreda. Han sa att det luktade jätteäckligt hemma nu. Dom målar och tapetserar. Det blir fint säger han, men han saknar oss.
JAG SAKNAR HONOM MASSOR, mama me!

Så imon blir det inte mkt, kanske vila lite, kanske busa lite.

Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0