Elvira rapporterar om veckan som gått!

Vad har vi gjort sen vi senast skrev? Det känns som om det inte händer så mkt nu, men veckorna går så fort ändå. Jag fyller snart 8a månader och det ska jag fira med att börja ät vanlig mat...... haha mama där fick du.
Ja som jag skrev så äter jag inte maten som serveras och tänker banne mig inte göra det helle. Mama hon kämpar varje dag med mat och jag bara spottar och gråter, jag VILL ha gröt!!!!

Helgen gick som vanligt mkt fort, lördagen var vi insnöade och det tyckte mama inte var så kul, papa däremot begav sig ut i skogen med enzo, tokar. Det blev mys med melodifestivalen och heja på han som sjöng på ett annat språk, han gillade jag skarpt.

Söndagen åkte papa till jobbet först sen när han kom hem så gick mama till jobbet. Skönt att få lite ensamtid med papa och inte mama som hänger som en hök o övervakar allt. Papa o jag busade hela eftermiddagen.

Nu så är det onsdag och igår var vi ¨på öppnaförskolan och det var trevligt dom var där och informerade om dagis och dagbarnvådare. Det var bra, fast mama hade redan sökt. Hon hoppas på att jag ska få plats hos en kvinna som bor här där vi bor. Hon är supergullig sa mama. Vi har träffat henne på Öppna förskolan i kyrkan på torsdagar.

Nåja lägger in lite bilder här på saker som hänt under veckan.



Sparka på papa när han ska sova, alltid lika kul!



Mmmm för majskrokar...



.... men klart att Enzo ska ha lite oxå...



Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0