Elvira rapporterar om mamas födelsedag!

Idag fyller min mama år, Hipp hipp Hurra För Henne. Hon säger att hon fyller tjugoelva, men jag vet att den siffran inte finns. Säger inget idag utan väntar tills imon, vill ju inte förstöra hennes glädje.

Iaf, jag tänkte skriva en lista som jag gjorde med papa, men det känns liksom inte riktigt rättvist. Så jag säger helt enkelt, eller skriver.

Jag Älskar Dig Mama, Du Är Den Apselut Bästa Maman I Hela Världen!

Så det var de, ska se om jag hittar lite bilder på henne.



Detta är från innan hon fick mig, hon var glad, lite söt och tokig........sen kom jag o då...



Var hon inte så fräch....... usch, men hon skärpte till sig och nu........



.....ser hon ut som en bajskorv..... hahhahahahahhaha´, lite roligt, ne förlåt mama du är den bästa och ser lite bättre ut..... än en bajskorv.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hälsa mammsen grattis i efterskott! :) Kram

2010-02-11 @ 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0