Elvira rapporterar om bristen på inlägg

Ni kanske märker själva att det håller på att ta slut. Jag vill igentligen inte, men livet ändrar sig och massa andra saker kommer att uppta min tid nu.
Dagmaman Inga, jag o papa var där igår i tre timmar och jag fick leka hela tiden. Idag så ska vi dit igen.

Helgen var superkul, jag med mina föräldrar var på Visingsö tillsammans med Sandra, Theo o deras papa Andreas. Supermysigt var det.

Vi såg hästar och ruiner åkte båt o åt glass. Kan det igentligen bli bättre?



Mama jobbar o står i. Pappa är inne o arbetar lite idag, för han skulle hjälpa nån. Vilken papa man har som går in o jobbar på semestern.

Ha det super alla och jag kommer att skriva ett sista inlägg om en par dagar sen ska jag nog tacka för mig. Mama o jag ska prata om det.

Puss på er

Over and out

Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0