Elvirappoprterar om tiden innan påsk!!!

Ja ni, torsdag igår.... skärtorsdagen och vi var på ÖF i kyrkan, dom lurade upp oss sen till kyrkan där man fick se jesu uppståndelse.

Jag har nog lätt VG hos Gud nu och känner då att det där med dopet är överspelat nu och vi nu har en överrenskommelse. Jag o han där uppe....



Dom visade oss sista måltiden som Jesus åt med sina lärjungar



och den stora frågan som barnen hade när vi gick runt där, VAD ÅT DOM?????

Ja ni, vad svarade dom.......... Bröd och vin. Stackars Jesus som bara fick bröd o vin sista gången han åt. Själv hade jag nog lätt tagit TACOS!!!!

Nåja, nu är vi polare, han o ja iaf. ¨

Vi ska sova hos farfar i påsk och det ska bli sååå kul. Jag älskar att busa med honom, sen ska jag riva ner hans fina saker me.


Det blev en paus där, men det var ju inget ni märkte av. Morbror Patrik kom förbi me Lisa dom skulle till helsingborg för att gå på spa. Jag skulle igentligen följa med, men jag är inte så bra på att simma så jag får vänta tills nästa gång dom åker.

Nåja nu ska vi packa ihop det sista och sen bege oss.

God Jul alla........ nämen va säger ja, jag menar glad Påsk

Over and out

Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0