Elvira rapporterar om, ja ni vaddå?

Det känns som om veckorna bara går och vi med dom. Vi vet inte riktigt vart tiden tar vägen eller vad vi gör med den. Mama o jag var på ÖF igår för första gången på flera veckor. Det var riktigt roligt och jag lekte med alla barnen.
Vi gick hem med Linnéa o hennes mama som jag inte vad hon heter. Lovar att jag ska fråga henne nästa vecka. Sen så ville jag inte sova, jag somnade vid 19 första gången och jag var totallt slut. Jag skulle kunna fortsatt att sova om inte mama väckte mig efter en stund. Hon ville ju inte förstöra hela natten med att jag skulle somna redan kl 19.

Papa kom från träningen sen och då blev det fotboll för hela slanten. Inter-Barca och det blev whopas för Barca som förlorade med 3-1, men det är ju en mach kvar. Hejsa Zlatan.
Nu tänker ni säkert....... öh 10 månader och så insatt i fotbollsvärlden, jajamensan säger jag då. Det ska ju börjas tidigt.

Idag blir det inte mkt, papa sticker till Köpenhamn imon för dom inte kom iväg till Mallorca pga askmolnet, lite tur för oss, mkt tråkigt för han.

Over and out

Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0