Elvira rapporterar om helgen

Papa kom hem redan halv 4a igår, tro att både jag o mama blev förvånade när vi trodde det var en inbrottstjuv som ryckte i dörren och enzo skällde. Men där stod han, Papa i egen hög person. Känns som det var länge sen vi såg papa så tidigt på dagen.

Vi gav oss ut med enzo på promenad i solen uppe i skogen. Det var SUPER skönt, iaf för mig som fick sitta i vagnen i nästan 1,5 timme.
När vi kom hem så var jag riktigt trött, jag menar frisk luft blir man trött av. Så jag la mig redan vid halv 9 och somnade som en stock.
Sov ända till halv 2  innan jag fick välling.

Papa var uppe o hoppade inatt, mama undrade vad det var som var fel och han sa att det låg där????!?!?! Han håller väl på att bli tokig tror jag. Han la sig iaf sen igen efter att känt igenom sängen så att det inte var nåt ivägen. GALEN!!!

Idag är farfar här och dom har kollat på Hockey och HV vann, vilket var tur. Sen prommis i blåsten och så fotboll på det. Mkt sport blir det.

Imon så är det tipspromenad på schemat och det blir väl mama som vinner som vanligt...... HEJA MAMA!!!!!

Jag ska snart hoppa isäng och inatt ska jag sova HELA natten har jag lovat mama.......yea sure!!!!

Gonatt

Over and out
Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0