Elvira rapporterar om dagar som gått!

Söndagen  kom farfar på sin motorcykel. Jag blev ju självklart skrämd utav att han hade hjälm o svarta vantar på sig. Men så snart han tagit av sig hjälmen så känner man ju igen det trynet.

Jag fick dock inte provköra moppen, men snart, bara jag får lite längre ben så når jag nog ner till pedalerna.

Vi gick en låååång sväng i skogen med enzo och det var underbart, farfar har lite dålig kondis så han måste nog komma oftare o gå med oss i skogen så han inte blir så mör.
Mama lagade mat när vi kom hem, lasange med sallad. Men som vanligt så fick jag inte smaka nåt, för jag hade redan ätit, men det blev allt lite vit´löksbröd för min del. Och det är ju minst lika gott.

Sen blev det måndag och då gjorde vi inte mkt ja o mama, vi bara va!

På tisdagn kom mormo o morfar ner o hälsade på en snabbis. Morfar skulle kolla på en bil, men den var alldeles för repig för mormor.

Så morfar här har du en bil, behöver bara lite puts, annars är den fin......



När dom åkt hem så åkte mama o jag ner till stan för att gå på öppna och som vanligt så grät Willy när jag var i närheten. Han kanske inte klarar av en stark o självständig kvinna?

Ja ni det var min tisdag, jag sov lite, vilket resulterade i att jag sov ända till kl 08:00 idag, WOW för mig.

Mama plockar lite i lägenheten nu och jag ska vila lite. Det blir torsk till middag idag.

OVer and out

Elvira!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0