Elvira rapporterar om blogg på beställning!

Japp det kan man göra nu för en dyr summa pengar så kan jag höja just DIG till skyarna.

Farfar har beställt ett och han bad om Reavarianten så den blir ju inte så snäll som deluxen.

Bilden blir ju sådär, jag menar hade han tagit kristallinlägget hade jag självklart photoshoppat hans bild. Men nu blir det inte bättre än så här!



Det ville sig inte riktigt med bilden, kanske för den var så himmla dålig



Men men här är han iaf.

Farfar han är bra att ha,
han är dock inte lika smart som ja.
Han skrattar o busar
han tillome snusar.
Han hälsar på mig väldigt ofta
så att gammelfarmor blir fri o kan softa.
Han är inte så bra på att laga mat
men han tillför en massa tjat.
Han är dock väldigt duktig på att äta
o hjälpa mama med hyllor o mäta.
Ja ni som ingen farfar äger
ring Jan o bjud på en jäger.
Så kommer han med lek o bus
o sin förbannade dosa snus!

Så farfar, räkningen kommer med posten

Over and out Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0