Elvira rapporterar från sjuk(lägenheten)

Jag har FEBER och inte så lite heller. Jag tror det så så mkt som papa burkar ha när han är sjuk. Jag känner mig totallt hängig och är inte alls med på noterna.

Den kom igår eftermiddag. Vi var i lekparken på förmiddagen med Theo o Sandra. Jag gungade för första gången i mitt liv och tyckte detta var superroligt så jag o Theo gungade medans mama o Sandra puttade på.



Yehhaaaa!!!

Vi satte oss i gruset en stund sen och det var inte lika roligt.....



Det ser verkligen ut som om vi gör reklam för nåt och smajlar o ler, men så är inte fallet. Vi leker, jag tycker bara inte om att smutsa ner mig....... hahaha eller hur!

Här en bild på STORA lekparken som enzo vaktade.....



Nåja, det var väl det jag hade att säga för denna gång. Vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: Jill

Hellu! Elvira börjar ju bli stor tjej nu!! Mysig tid när det händer allt mer gissar jag :) ha en super valborg nu!! kram

2010-04-30 @ 10:00:58
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0