Elvira rapporterar

Mama säger att jag är den snällaste flicka som finns. Jag kan igentligen bara hålla med. Snäll som jag är!

 

Idag gick vi ner till mina kusiner och fikade. På vägen ner så såg vi en bebisgroda, jag ville ha den men mama tycte att det kanske inte var så lyckat att lägga den i vagnen hos mig. Aldrig kan man få nått.

 

Thea var en prinsessa idag och målade jättefint med nån glitterfärg. Jag ville också måla, men som vanligt så fick jag inte det.

 

 

Undra hur gammal man måste vara för att få göra saker här i livet.

 

Oh jag glömde nästan, jag fyller 8 veckor idag……. GRATTIS till MIG!!!!

 

Nähä, nu ska jag syselsätta mama lite till innan jag tar mig en tupplur.

 

Mama säger att jag måste skriva att Zlatan gjorde mål i ligadebuten…… vem sjuttsiken är det? Kanske nån mama o papa känner. Iaf så verkar han vara bra på fotboll. DE DU LUDDE!

Antar att han är lika bra på fotboll som ludde är på badminton…….. ;o)

 

Se ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0